مدارک لازم برای ارتقاء سرعت اینترنت سیم کارت های رایتل:

1- کارت نظام پزشکی

2- پروانه وکالت
3- کارت بازرگانی.
4- اساتید دانشگاه و اعضای هیئت علمی رسمی ) با ارائه حکم و کارت هیئت علمی)
5- دانشجو یان با ارائه کارت دانشجویی و یا گواهی اشتغال به تحصیل، دانشگاه می بایست مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری، و یا دانشگاه آزاد باشد.
6- نامه درخواست از طرف یک شرکت ثبت شده: در این نامه شرکت تنها قید میکند که خط مورد نظر جهت استفاده شرکتی می باشد و درخواست سرویس پر سرعت بالای 128 با قید نوع سرویس و سرعت مشخص را دارد. همچنین کپی روزنامه رسمی شرکت می بایست ارسال گردد. در صورتی که شرکت و یا سازمان دولتی بود تنها ارسال نامه کافیست.
7- جواز کسب معتبر.

این عکس تغییر سایز داده شده است. برای مشاهده عکس در سایز اصلی بر روی عکس کلیک کنید. سایز اصلی عکس 849x314 می باشد.


گفتی است با ارسال مدارک سرعت اینترنت سیم کارتهای مشترکین دیتا و دائمی تا 1MB/s و برای مشترکین اعتباری تا 512MB/s افزایش پیدا خواهد کرد.
شما می توانید ارسال مدارک خود را به 3 صورت برای رایتل انجام دهید:
1- ارسال مدارک از طریق سایت و ورود به این صفحه :http://payment.rightel.ir/UpFile
2-مراجعه به نزدیک ترین مرکز خدماتی رایتل در شهر خود که لیست این مراکز را می توانید در این صفحه مشاده کنید.
3-ارسال مدارک مورد نیاز به آدرس:
تهران، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان ارمغان غربی، تقاطع خیابان مهرداد، پلاک 5 کد پستی: 193955758



تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, | 14:32 | نویسنده : team-buzzz@nimbuzz.com |

دوستان من گوشی رو تو دست چپ که میگیرم سرعت دانلود بیشتر از وقتی هست که گوشی رو تو دست راست میگیرم. باspeed test امتحان کردم چندین بار.
شما هم با همین نرم افزار تست کنید جواب بدید.فکر کنم بخاطر قرار گرفتن قلب در سمت چپ بدن این حالت پیش میاد.یعنی ضربان قلب که تو دست چپ قویتره رو امواج تاثیر میذاره.



تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, | 14:31 | نویسنده : team-buzzz@nimbuzz.com |

متقاضی گرامی

رایتل، اولین اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل سوم موبایل پیش ثبت نام سیم کارتهای خود را از شهرستان کرج آغاز کرده است. برای پیش گیری از هرگونه خطا و انتخاب سیم کارت متناسب با نیازهای خود، این متن را مطالعه نمایید:

انواع سیم کارت

سیم کارت دائمی:

دارندگان سیمکارتهای دائمی رایتل می توانند از انواع خدمات ارائه شده توسط رایتل (شامل مکالمه عادی، مکالمه تصویری، اینترنت و ...) استفاده نمایند و هزینه مکالمات و سایر خدمات مورد استفاده را در پایان هر دوره با دریافت صورتحساب پرداخت می نمایند. همچنین طرح ها و بسته های خاصی ویژه این مشترکین ارائه خواهد شد که شامل خدمات متنوع با هزینه هایی کمتر از تعرفه های عادی خواهد بود.


سیم کارت پیش پرداخت:

مشترکین این نوع سیم کارتها، بدون پرداخت هزینه اشتراک ماهانه و با شارژ کردن حساب خود ازطریق خرید کارت شارژ و یا سایر روش های اعلام شده در رسانه ها و تارنمای رایتل، می توانند تا سقف اعتبار موجود در حساب خود از انواع خدمات شبکه رایتل (شامل مکالمه عادی، مکالمه تصویری، اینترنت و ...) استفاده نمایند. طرح های مخصوص این مشترکین در زمان تحویل سیم کارت از طریق رسانه ها و تارنمای رایتل اعلام خواهد شد.
سیم کارت دیتا:

این سیم کارت ها ویژه دسترسی به خدمات دیتا و اینترنت پرسرعت میباشند.

دارندگان سیم کارتهای دیتا، می توانند به طور دائم و به صورت سیار با استفاده از دستگاه های مختلف نظیر انواع Tablet، مودمهای جیبی با قابلیت 3G ، لپ تاپ هایی که محل نصب سیم کارت دارند و ... از اینترنت استفاده کنند.

همچنین این سیم کارت ها قابلیت ارسال و دریافت پیام کوتاه (SMS) را دارند.

مشترکین سیم کارت دیتای رایتل جهت کاهش هزینه های ارتباطی خود نسبت به تعرفه های عادی، می توانند با توجه به نوع نیاز خود یکی از طرح هایی که در زمان تحویل سیم کارت ارائه می شود را انتخاب نمایند. سیم کارتهای دیتا در این مرحله فقط به صورت پیش پرداخت ارائه خواهد شد.


قیمت مصوب سیم کارت های رایتل:
نوع سیم کارت
قیمت سیم کارت (ريال)

دائمی
1،200،000

پیش پرداخت
200،000

دیتا
200،000

*قیمتها بدون احتساب عوارض و مالیات بر ارزش افزوده است.


انواع بسته ها، طرح های خاص و تشویقی و تخفیف ها جهت خدمات هر یک از سیم کارتها، تعرفه های عادی انواع خدمات رایتل، همچنین اعتبار اولیه سیم کارتهای پیش پرداخت و دیتا در زمان تکمیل ثبت نام در همین سایت اعلام خواهد شد.
شرایط پیش ثبت نام:

1- رایتل در این مرحله صرفاً پیش ثبت نام انجام می دهد، این بدین معناست که متقاضیان دریافت سیم کارت در این مرحله مشخصات خود را به رایتل اعلام می کنند و در زمان واگذاری سیم کارت ها در اولویت قرار خواهند داشت.

2- هر متقاضی در این مرحله فقط یکبار مجاز به پیش ثبت نام می باشد، درصورتی که به هر طریقی با یک کد ملی بیش از یک بار ثبت نام انجام شود، رایتل حق دارد که همه آنها را ابطال نماید.

3- زمان تکمیل ثبت نام و نحوه تحویل سیم کارت از طریق همین سایت و رسانه های ارتباط جمعی اعلام خواهد شد. طبیعی است در زمان تکمیل ثبت نام هزینه های لازم اخذ خواهد گردید.

4- در این مرحله متقاضیان فقط می توانند جهت پیش ثبت نام در شهر کرج اقدام نمایند. نشانی و کدپستی ذکر شده در فرم، محل ارسال سیم کارت خواهد بود. لذا مسوولیت ورود اطلاعات و آدرس اشتباه به عهده متقاضی است.

5- در حال حاضر فقط از اشخاص حقیقی پیش ثبت نام به عمل می آید. زمان ثبت نام سازمانها و اشخاص حقوقی از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

6- برای تکمیل پیش ثبت نام، بارگذاری تصویر واضح و خوانا از پشت و روی کارت ملی متقاضی الزامی است. فایل این تصاویر لازم است به فرمت JPG و حداکثر با حجم 100 کیلو بایت باشد. روشن است که درصورتی که هر نوع فایل غیر مرتبط و یا مختل کننده سیستم بارگذاری شود، حق پیگیری قانونی برای رایتل محفوظ خواهد بود.

7- جهت افزایش امنیت سایت در مراحل جستجو و رزرو شماره مورد درخواست متقاضی یک کد امنیتی ایجاد میشود که ورود آن توسط متقاضی الزامی است.

8- هر متقاضی می تواند یک شماره از محدوده شماره های ارائه شده برای سیم کارتهای دائمی و پیش پرداخت انتخاب نماید؛ در صورت صرف نظر از این انتخاب، در هنگام دریافت سیم کارت شماره تعیین شده توسط رایتل به وی اختصاص خواهد یافت. برای سیم کارتهای دیتا امکان انتخاب شماره منظور نشده است.

9- حفظ صفحه نهایی شامل شماره پیگیری که پس از تکمیل پیش ثبت نام نمایش داده می شود، به عهده متقاضی است. این صفحه را چاپ و تا زمان ثبت نام نهایی نگهداری نمایید و یا آن را به صورت مطمئنی در کامپیوتر خود ذخیره کنید. ارائه این اطلاعات جهت ثبت نام نهایی الزامی است.



تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, | 14:30 | نویسنده : team-buzzz@nimbuzz.com |

بهار 1392 در رایتل با جشنواره ارغوان آغاز شده است. در طول این جشنواره که از فروردین ماه تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، محصولات و خدمات رایتل، متناسب با سلیقه ها و نیازهای مختلف، به صورت بسته ها و طرح های گوناگون در اختیار متقاضیان خرید و مشترکان انواع سیم کارت های رایتل قرار می گیرد.

جهت اطلاع از جزئیات جشنواره ارغوان اینجا کلیک کنید


تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, | 14:30 | نویسنده : team-buzzz@nimbuzz.com |

تهران

این عکس تغییر سایز داده شده است. برای مشاهده عکس در سایز اصلی بر روی عکس کلیک کن




کرج



تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, | 14:28 | نویسنده : team-buzzz@nimbuzz.com |
صفحه قبل 1 صفحه بعد
  • علمی
  • چاله